niedziela, 30 czerwca 2013

summertime!



Niedziela. Dzień, który niewątpliwe napawa mnie przeogromnym lenistwem, 
choć szczerze mówiąc.. niemalże każdy mój dzień jest bardzo leniwy, zwłaszcza teraz, 
kiedy rozpoczęły się upragnione i dłuuugo oczekiwane przez wszystkich wakacje.

Mam nadzieję, że podczas tych dwóch (oby!) pięknych i upalnych miesięcy zdołam znaleźć więcej czasu i zadbać o to miejsce nieco bardziej :> 
Jak można zauważyć, postanowiłam wprowadzić niewielkie zmiany na blogu (m.in. nowy nagłówek, nieco inny ogólny układ całego bloga) oraz dołączyć do strefy BLOGLOVIN' (zachęcam do dodawania mnie poprzez kliknięcie widgetu po prawej stronie bloga).

Cóż, tymczasem pozostaje mi życzyć Wam niezapomnianych chwil, 
pięknej pogody i cudownego słońca podczas tegorocznych wakacji, kochani! 






213 komentarzy:

  1. oby pogoda nam dopisała
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To Ty na zdjęciu? Jeśli tak, to skąd masz naszyjnik? Jest prześliczny....

    Zapraszam na nowy post ;*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten łańcuch; )

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo <3 obserwuję i ja siebie też polecam na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oby i Twoje wakacje były takie, jak sobie wymarzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcie!
    Ojj tak niedziela to dzień lenistwa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your nails.
    yuliconversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. co tak mało zdjęć ? :)
    poproszę więcej!

    OdpowiedzUsuń
  9. udanych wakacji :) też mam nadzieję, że pogoda dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na prawdę? a u mnie jest w większości aptek. Może zapytaj w aptece czy Ci dadzą radę np zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje za zyczenia udanych wakacji. I zwajemnie :* ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej:) Śliczne zdjęcie, długie paznokcie<3
    A niedziela,niedziela to dzień lenistwa chyba dla każdego:D Co do nagłówka,ładny, taki skromny a mnie urzekł:]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że pogoda się polepszy ;)
    Zaobserwowałam na blogi i na Bloglovin ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja w każdy dzień jestem leniwa..:D
    jasne, ja już obserwuję;3
    PS. masz świetny nagłówek *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby pogoda była jak najpiękniejsza, bo póki co nie zachwyca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny naszyjnik ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wygląd bloga ;D
    I zdjęcie też świetne !
    /Magda

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam nadzieje, że pogoda będzie nas zachwycać :)

    Chyba każdy musi mieć czas błogiego lenistwa - by zregenrować siły

    OdpowiedzUsuń
  19. niedziela to idealny dzień żeby poleniuchować^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely necklace :-)

    Have a nice day!

    xoxo

    Piera Anastasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne usta ! Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też czekałam na wakacje dłuuuugo, pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  23. ;d ja mam tak czasem
    dodajemy do obserwowanych tu i na bloglovin?

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcie z naszyjnikiem <3

    OdpowiedzUsuń
  25. też życzę ci udanych wakacji :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne usta obserwuje na Bloglovin ;)
    zapraszam na konkurs do wygrania skin na telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie ma błękitnych, bo czekoladowe ładniejsze! O! ; D

    OdpowiedzUsuń
  28. SUPER ZDJĘCIE! ;)
    CIESZ SIĘ WAKACJAMI, PÓKI JESZCZE JE MASZ:PP

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia, a naszyjnik masz nieziemski!
    Zapraszam do mnie ♡ Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice, girl!

    Love from Amsterdam!

    Http://juicyconfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. podoba mi się to zdjecie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oh I'm obsessed with your necklace! So beautiful.

    Love your blog!
    xx
    Ellie

    www.citybrewed.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny naszyjnik ;D
    może masz ochote na wygranie bonu o wartości 30 zł na biżuterie ze sklepu alefarcik :)
    zapraszam, u mnie konkurs ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny naszyjnik i podoba mi sie nowy nagłówek ;)


    Zapraszam do mnie: enchanted--enchanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja Tobie zycze saaamych cudownych chwil <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję za odwiedziny:) Naszyjnik bardzo ładny, obserwuję i pozdrawiam, życzę udanych wakacji! http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. dziękuję, również obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. naszzyjnik <3 zakochać się można :)

    OdpowiedzUsuń
  39. życzę cudownego lata, też właśnie mam w końcu trochę czasu na bloga :D baw się dobrze, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. HELLO¡¡
    These beautiful
    I JUST DISCOVER YOUR BLOG AND IS WONDERFUL AND VERY ORIGINAL, LOVE
    I invite you to stop by my blog, you would like that we follow him? A MI I would be thrilled;) HOPE YOU BEAUTIFUL

    http://dolcevirginia.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  42. Oby wakacje były piękne i udane;))

    OdpowiedzUsuń
  43. Your necklace looks gorgeous! <3

    I would like to personally invite you to join my GIVEAWAY!!! :)
    Please join my giveaway : http://sausanhanifah.blogspot.com/2013/06/persun-mall-summer-giveaway.html

    I hope you'll join my giveaway, your entries really make me sooo happy! Good luck :)

    OdpowiedzUsuń
  44. udanych wakacji ! ^^
    śliczny masz naszyjnik *,*

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładna fotka pod koniec wpisu..szkoda, że tylko jedna..

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  46. super naszyjnik, poluję na taki! :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. też mam nadzieję, że poświęcę blogowi więcej czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  48. najbardziej zwróciły uwagę Twoje cudowne czarne pazurki, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  49. jesli chciałabyś poczytac troszkę o psychologicznych zagwozdkach zapraszam xD

    OdpowiedzUsuń
  50. piękne zdjęcie :)
    tb też zycze udanych wakacji :>

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne zdjęcie! (:
    Na pewno tegoroczne wakacje będą wyjątkowe :)

    hi-joan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny nagłówek, minimalistyczny ale ma "to coś" ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne zdjęcia,ja nie lubię niedziel ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. naszyjnik świetny! :) pogodnych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Oby oby były bardzo słoneczne :)
    Ahh....na razie się nie zapowiada aby były udane :(

    OdpowiedzUsuń
  56. Też się cieszę, że są wreszcie wakacje :) A w odrobinie lenistwa nie ma niczego złego :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nagłówek idealny <3! Świetny wygląd bloga, bardzo mi się podoba :)
    Genilany blog :) ciekawie prowadzisz

    http://onceethought.blogspot.com/
    będzie mi miło jak zaobserwujesz! <3

    OdpowiedzUsuń
  58. mnie niedziela nigdy nie napawa lenistwem, wręcz przeciwnie :D ale w trakcie wakacji to każdy dzień jest dniem lenia haha. też życzę udanych wakacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  59. U mnie niestety niedziela była ze strasznie kapryśną pogodą i z mojego wyjazdu nad jezioro nici :(

    OdpowiedzUsuń
  60. Thank you very much for your kind comment on my blog. I really appreciate it. This necklace is so beautiful!

    http://thefashioness.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczny, prosty nagłówek. Wzajemnie udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  62. fajne zdjęcie! :)
    i bardzo podoba mi się nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  63. a ja właśnie nie chcę spędzić tych wakacji leniwie, więc próbuję znaleźć sobie pożyteczne zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  64. masz swietny łancuch, szukam podobnego :) udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  65. Love that photo!!! <3


    Liz<3
    The Red Lil' Shoes Blog
    http://theredlilshoes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo przyjemny blog, dodałam do obserwowanych.

    zapraszam ;)

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Zmiany są potrzebne, a nagłówek świetny *_*

    OdpowiedzUsuń
  68. No to udanych wakacji :) Nagłówek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Nice picture Paulina and love your necklace :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Udanych wakacji ;) Bardzo ładny naszyjnik <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  71. podoba mi się Twój blog, obserwuję! :)
    100-w-jednym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetne zdjęcie:)
    Udanych wakacji:*

    OdpowiedzUsuń
  73. stopping by to wish you a great day ;)
    xoxo
    Liz<3
    The Red Lil' Shoes Blog
    http://theredlilshoes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  74. również udanych wakacji :))

    OdpowiedzUsuń
  75. Nawzajem- udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczne zdjęcie ;) Bardzo mi się podoba ten twój naszyjnik :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  77. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. W takim razie udanego lenistwa! :) Piękny masz naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  79. cudowny naszyjnik ;D
    zapraszam na konkurs na moim bloga, do wygrania biżuteria za 30 zł w sklepie "alefarcik" :)

    OdpowiedzUsuń
  80. you look great dear :)

    xx
    www.pretpenser.com
    www.pretpenser.com

    OdpowiedzUsuń
  81. trzeba korzystać i leniuchować! :D

    OdpowiedzUsuń
  82. u mnie nie ma co skracać za bardzo, więc się nie przejmuje:D

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja ostatnio jestem tak totalnie leniwa, że już dobijam tym samą siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  84. No niedziela kojarzy mi się z lenistwem ;D
    Świetne zdjęcie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  85. boski naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  86. masz bardzo inspirujące zdjęcia i interesujący sposób pisania .
    obserwuję ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  87. jesteś piękna! cudowny łańcuch :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. świetny blog !
    obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  89. niedlugo?! zaniedbujesz nas! dlaczego?! :(

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja zawsze jestem leniwa... :D

    OdpowiedzUsuń
  91. udanych wakacje ;)
    co do mnie to wakacje głownie w gronie znajomych więc raczej nie będzie leniwie ;P

    Obserwuję, miło będzie jeśli się odwdzięczysz :D

    OdpowiedzUsuń
  92. Świetne jest te zdjęcie!:) masz rację, oby te dwa miesiące były pogodne i upalne, jak to przystało na wakacje;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  93. niszczą niestety, szczególnie teraz po rozjaśniaczu..

    OdpowiedzUsuń
  94. dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Życzę Ci jak najpiękniejszych wspomnień z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  96. cudownie!!!!!! z przyjemnością obserwuje
    ✮ ✮ ✮ ✮
    Wakacyjne pozdrowienia:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  97. love your necklace! cant wait to see the whole outfit <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  98. cieszę się, że są wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  99. lovely necklace!
    http://wastedyouthwithyou.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  100. hey you :D Hope you have a great day!
    xoxo

    Liz<3
    The Red Lil' Shoes Blog
    http://theredlilshoes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  101. nie zostawiaj nas! dopiero tu dotarlam i zostaje na dluzej, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Jej, to zdjęcie mi się coraz bardziej podoba <3 wspaniałe jest :D
    Zapraszam na nową notkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  103. ja nie lubię niedziel. Czuję niedosyt tym dniem i zawsze się nudzę. Niedziele mnie męczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  104. I tego samego życzę Tobie!
    http://petitealleedesroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. no to mam nadzieję, że częściej będziesz tutaj pisała posty! :* świetny naszyjnik masz:))

    OdpowiedzUsuń
  106. Śliczny naszyjnik :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  107. wiem jak to jest - niby wakacje, ale nie ma na nic czasu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  108. Śliczne zdjęcie :)
    Również życzę udanych wakacji !:D

    OdpowiedzUsuń
  109. Świetne zdjęcie:) Tobie również udanych wakacji! Choć jak narazie (a przynajmniej u mnie) pada i jest zimno brr :P.

    Wydaje mi się, że tonik z Lirene lepiej się troszkę sprawuje jeśli o to chodzi, choć wiadomo, zależy to od wszystkich kosmetyków jakich się używa. I szczerze, to jakoś żaden tonik jeszcze mnie jakoś super nie matowił, ale ten z Lirene bardzobardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Ja też w niedzielę lenię się.:)

    OdpowiedzUsuń
  111. a no ;D się opaliłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  112. naszyjnik <3 :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  113. www.trinnisstuff.blogspot.com UBRANIA I AKCESORIA ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Coś brakuje mi tu zdjęć ...


    http://vainvariety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Jejciu, jaki naszyjnik, cudny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  116. widzę, że wakacje dalej trwają i szybko do nas nie chcesz wracać :P

    OdpowiedzUsuń
  117. cudeńsko na szyi ! <3 piękne
    http://everything-and-nought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. you look amazng http://differentcands.blogspot.kr/2013/07/back-from-vacation-and-choies-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  119. śliczna fotka :*

    OdpowiedzUsuń
  120. nie, ja idę do 3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  121. mogłabym Cie prosić żebyś kliknęła w link w moim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Trafiłam tutaj przypadkiem i na pewno zostanę na dłużej :) masz bardzo ciekawego bloga, fascynujące zdjęcia i ciekawe posty :) bardzo przyjemnie i inspirująco. Mam nadzieję, że Ty również zajrzysz do mnie i będziesz informować o nowych postach :)

    pozdrawiam, justinabathels ♥

    OdpowiedzUsuń
  123. a Tobie tez życzę udanych wakacji , fajne zdjęcie ;p
    gorąco pozdrawiam !
    http://majlena-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Fajne zdjęcie i genialny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Hi Paulina! Miss you sweetie! Hope you're well! Finally you added bloglovin on your blog, I'm following you there too (#25).....and I clicked there on the "♥like button" (below each post) on all your posts to show some love ;D
    If you add the "Google+ followers" widget on your blog, please let me know, and we can follow each other there as well :)
    By the way, your necklace is beautiful :)

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  126. Such a gorgeous photo <3
    xx

    www.be-your-own-hero-now.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  127. ciao,

    ithink that everyone is a little bit lazy during Summetime ......

    would you like to follow each other ?

    Drop into my blog and if you like just let me know I'll follow back

    ave

    OdpowiedzUsuń
  128. Hi deAR
    Nice necklace, enjoy this summertime
    WhAt do you think about following each other?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  129. lovely blog :)
    maybe you wanna follow each other?
    follow me and then I'll follow you :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Nawzajem, cudnych wakacji i wypoczynku! I czekamy na nową notkę! :-* Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  131. Jakie masz piękne paznkocie! :O

    Będzie mi bardzo miło jeżeli zaobserwujesz <3! http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. też jestem posiadaczką takiego łańcucha ;D

    OdpowiedzUsuń
  133. A ja sobie chillowałam wczoraj i git :)

    Zapraszam -----> Seszel.blogspot.com
    Może jeśli Ci się spodoba to zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  134. piękny naszyjnik !
    czekamy na nowy wpis !
    pozdrawiam cieplutko :*
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. Such a cool photo! Sorry I can't read the text :c <3
    xx

    www.be-your-own-hero-now.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  136. bardzo ładny nagłówek :) szkoda, że wakacje się już powoli kończą. ; <

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. fajne ujęcie, ma coś w sobie <3.

    OdpowiedzUsuń
  138. udanych wakacji !

    pozdrawiam
    http://dontt-worry-be-happy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. hahahaha wiem, wiem :D Ale muszę Cię rozczarować - od października idę na studia :D

    OdpowiedzUsuń

Motyw Prosty. Obsługiwane przez usługę Blogger.